2011. február 28., hétfő

Tízezer közül is kitűnik :)

Ma reggel olvastam az Igét, és ellapoztam az Énekek énekéhez... és elolvastam a menyasszony leírását a vőlegényről. Nagyon megtetszett ez a mondat "tízezer közül is kitűnik". Igen, ha valaki menyasszony/vőlegény, pontosan érti miért mondja ezt Szulamit. Neked a társad a leghelyesebb/legszebb, legkedvesebb, legcsodásabb, legtökéletesebb. Ha ránézel, büszkeség tölt el: IGEN Ő AZ ENYÉM! Szereted. Nincs különösebb magyarázatod, hogy miért. Egyszerűen azért, aki. Ha nem látod, hiányzik. Ürességet érzel. Ha nem beszéltek, aggódsz, hogy mi lehet vele. Mikor meglátod, öröm tölt el. Tízezer közül is kitűnik. Az én vőlegényem ilyen. "Ilyen a szerelmesem, ilyen a kedvesem Jeruzsálem lányai!" (énekek éneke 5;16). :)
Aztán tovább gondolkoztam. Mennyit mondták, hogy ez a könyv tükrözi a Jézus-Egyház kapcsolatát. És valami megfogott. Van egy másik Vőlegény. Aki ugyanígy gondolkodik rólam, rólad, a Menyasszonyról. Legszebbnek lát. Legcsodásabbnak. Büszke, ha ránk néz. Szeret minket, minden különösebb indok nélkül. Hiányzik Neki a mindennapos kapcsolat velünk. Hiányzik, hogy minden nap beszélgessünk. Örül, ha ránk néz. És boldogan mondja az Apjának: IGEN, Ő AZ ENYÉM!
A célom, hogy a vőlegényemmel való kapcsolatom hűen tükrözze a Vőlegénnyel való kapcsolatom. És hálás vagyok, hogy a földi kapcsolat ad egy kis szikrát, hogy milyen lesz majd a mennyben, együtt. Hálás vagyok, hogy olyan társam van, aki szintén naponta tartja a kapcsolatot a Vőlegénnyel. És tízezer közül is kitűnik!

1 megjegyzés:

  1. Szeretettel koszontlek a blogvilagban, orvendek, hogy ugyanahhoz a Nagycsaladhoz tartozunk.Gratulalok volegenyednek s ugyanakkor a masik nagycsaladnak is ahova tartozol, nem kis dolog 9-ik lenni!

    VálaszTörlés