2011. február 23., szerda

3 H

Talán kicsit fura ez a cím... Mi ez a 3H? :)
Pedig nem is olyan bonyolult... ez a legújabb elvem az életemre. Eszerint akarok élni:
1) Hallom!
Az első H a hallás... Mennyire fontos meghallani a hangját! Mennyire fontos, mikor figyelmeztet, mikor bátorít, mikor fedd. Jézus mondta: "Az én juhaim hallják az én szómat". Igen, az első legfontosabb dolog, hogy halld meg, mikor szól hozzád. Halld meg, és ismerd meg az Ő hangját. Mert ma is szól!
2) Hiszem!
A második H, hogy elhiszem... Nem elég hallani amit mond! El kell hinnem, hogy igen, Ő az aki szól, Ő a legjobbat akarja a számomra. Hiszem, hogy amit hallok Tőle, az igaz. Hiszem, hogy szeret. Hogy fontos vagyok neki. Hogy bennem él. Hogy Benne élhetek én. Hiszem, bármit mond.
3) Hát persze!
Talán ez kicsit mintha nem illene ide. Pedig igen! :) Ez a válaszom, mikor mond valamit (mármint erre törekszem)! Nem elég csak hallani. Nem elég csak hinni. Cselekedni kell. Ez kell, hogy legyen a válasz, mikor kér tőlem valamit: HÁT PERSZE!
Ez így elvben nagyon szép. De gyakorlatban még szebb lenne... :) Milyen jó lenne mindig hallani a hangját, hinni amit mond, és hát persze!-t válaszolni rá. Ez a célom, 3H határozza meg az életem... :)

1 megjegyzés:

  1. szia Lulla,
    Anna vagyok... kicsiként sokat játszottunk együtt. S. Eszter volt osztálytársa, ha így könnyebb.
    azért írok, h tudd, olvasom a blogod :).
    ez a bejegyzés nagyon frappáns és vidám lett!
    nekem is van blogom, ha érdekel nézd meg:
    www.an-nap.blogspot.com

    minden jót!

    VálaszTörlés