2011. február 14., hétfő

Valentin-nap


Lehet páran nem értenek meg, mikor azt mondom, sosem értettem a Valentin-nap lényegét. Ez a "szerelmesek napja". Én meg úgy gondoltam, hogy ha szerelmes vagy, úgyis megleped a párodat véletlenszerűen is, nem kell külön rá egy nap. Na de persze vannak mellette érvek, és ellenérvek.
Rákerestem a Wikipédián, hogy honnan is ered. És egy mondat nagyon megfogott. "A vallásos, az egyházi liturgiában gyökerező eredete ennek az ünnepnek Jézusnak, mint égi vőlegénynek a megérkezése az égi esküvőre." Na igen... Ez már nagyon nagyon tetszik... Valentin-nap a javából. Milyen csodás lesz!
Régebben nagyon szerettem egy filmet, abban volt az, hogy megkérdezték a főszereplőt, hogy mi a kedvenc része egy esküvőn. És ő azt válaszolta, hogy mikor a menyasszony belép, és minden szem rászegeződik, ő az oltárnál álló vőlegényt nézi. Mert igazi boldogság tükröződik a szemében.
Ha elképzelem, amikor ott leszünk, az Isten jelenlétében, ott leszünk, mint Menyasszony, és ott fog minket várni csillogó szemekkel a Vőlegény, olyan öröm tölt el. Igen. Azt a napot várom. Csodás lesz. És bár mindenki aki Valentin-napot ünnepel észben tartaná. Lesz egy Esküvő. Eljön a nap. És addig is lehet készülődni, hogy gyönyörű legyen a Menyasszony.
Lepd meg a párodat (ha van), de ne feledkezz el arról, hogy van még Valaki, aki nagyon szeret téged, aki minden egyes nap megajándékoz, aki minden egyes nap körülvesz a szeretetével, és aki ott fog állni csillogó szemekkel az esküvőn. A legszebb Valentin-napi ajándék, amit Neki adhatsz, az az első hely az életedben. A vőlegényem nemrég írt egy emailt, amiben az állt, hogy a második helynél jobbat nem adhat nekem, de a második helyen mindig én leszek. És hogy őszinte legyek, ennél nagyobb öröm nekem nem is kell. Tudni, hogy mindketten az első helyet fenntartjuk annak, Aki minket eltervezett, és mindketten ott fogunk állni azon a napon, ott leszünk azon az Esküvőn, ez a legtöbb amire vágyhatok. :)
Boldog Valentin-napot! Remélem az Esküvőn találkozunk ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése